♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥

SEYYAH & SOFRAM...

30 Aralık 2007 Pazar

Bir Yaş ve Yeni Bir Yıl Daha

Bir Yaş ve Yeni Bir Yıl Daha



Yaşamımızın bazı anları simgesel de olsa geçiş ya da dönüm anlarıdır. Her yıl sonu geldiğinde de benim için hem yeni bir yılla hem de yeni bir yaş ile karşılaşma olur.


Bu sefer, uzun zamandır birlikte dışarıda bir arada olamadığımızdan, çocuklarımızın, kızlarımızın isteği ile akşam yemeği için sevdiğimiz bir arkadaşımızın yeniden yapılandırdığı yerine gitmeye karar verilmiş !...


Bana da uymak kaldı tabi ki…


Neyse hoşbeşten sonra siparişlerimizi verdik. Yenildi, sohbetler edildi. Gelen geçen tanışlarla kısa konuşmalar yapıldı.


Yemek üzerine de birer çay içelim dedik. Çaylarımız geldi, daha ilk yudumlarımızı alırken kafeteryanın ışıkları loşlaştı ve…..






Çalışanlardan birinin elinde bir pasta üzerlerinde maytaplar ve mumlar, benimle beraber tüm müşterilerde bir şaşkınlık ile kızlarımızın ve çalışan arkadaşların doğum günümü kutlayan sözleri…


Hem şaşırdım hem de sevindim hem de geçen zamanın unutulmaması gerektiğini bir kere daha andım…


Kısa teşekkürlerimle pastamızı kestik, birer lokmalarımızı aldık. Yan masalarımızda olan tanışmadığımız diğer müşterilere de birer dilimler yolladık, onların da tebriklerini, mutluluk dileklerini aldık…


Öncelikle eşim ve kızlarıma, böyle güzellik için, el emeği döken sevgili Burak bey ve sevgili Fatih beyle Mr.Funny’s çalışanlarına teşekkürlerimi iletiyorum…


Dönüşte bir arkadaşlarımıza da uğradık, onlardan da güzel ve mutluluk dileklerini aldık.


Evde akşam bilgisayarı açtığımızda gelen mesajlardan da kızlarımın sayesinde birçok kişinin de öğrendiğini gördüm. Bir kısmı ile teknolojinin nimetlerinden web kamerasından da görüşmeler yapıldı, tarafımıza uzaktan kamera görüntüleri ile muzlu pastalar ve de künefeler gösterildi. Kendilerini feda edip, benim yerime benim için yediler bana da seyretmek düştü….


Nice güzelliklerde tekrar birlikte olmak ümidiyle…


22 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili AKif Abi,

yeni yaşınız kutlu mutlu olsun, kızlarınız canım fatma ablam ne de güzel süpriz hazırlamışlar.

Sevdiklerinizle birlikte daha nice yaşlara...

Sevgilerle.

www.misssgibi.com

SeyyAh dedi ki...

Sevgili Zerrin hanım,
güzel dileklerinize teşekkür ediyor, tüm güzelliklerin hepimize nasip olmasını diliyorum...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Akif Bey,
Doğum gününüzü kutlar,ailenizle birlikte sağlıklı ve huzurlu bir ömür geçirmenizi dilerim.
Yeni yılınızı da bu vesile ile kutluyorum.
Fatma abla ve kızlarınıza çok selamlar.

Zamandan Sızan dedi ki...

MUTLU UMUTLU SAĞLIKLI BİR YIL OLACAKTIR HİÇ KUŞKUM KALMADI :)
(AMAN YEŞİLLENMİŞDE FENA OLMAMIŞ..)

SeyyAh dedi ki...

Güzel dilekler güzel insanların güzel yüreklerinden çıkar derler...
Dileklerinize ve beğeninize teşekkürler..
(sizi yordum bu arada ayrıca özel teşekkürlerimi kabul edin...)

Adsız dedi ki...

Sizi burada da buldum...
Yeni yaşınızı ve yeni yılınzı birlikte kutluyor, aileek saadetler diliyorum..
Unutulmadınız zaten pekte mümkün değil...

Adsız dedi ki...

Sevgili abim yeni yaşınızı ve yeni yılınızı kutluyoruz..
BAŞARILI, SAĞLIKLI, MUTLU YILLAR!

Adsız dedi ki...

Ve biz girdik yeni yıla....
Siz yeni yaşınıza...
şimdi de siz girdiniz yeni yıla...
Oralarda olmak vardı... gurbet dedikleri yaşanmadan biliniyor mu ki?...
Gözlerim denizlerde ufuklarda dostları arıyorum...
selam ve sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Gördüm ki taşınmışsınız umarım o güzel gezi yazı notlarınıza burada da devam edersiniz..
Bu arada yeni yaşınız ve yeni yılınzı ailecek kutluyoruz...
Hayatınızda hep hoş sürprizler olsun..

SeyyAh dedi ki...

saygıdeğer dertli hanım,,,,
ne kadar dertler olsada zaman bildiğini okuyor, değil mi?
en güzel hediyelerden biri de unutulmamak...
teşekkürler.. daha yaşanacak nice güzellikleri olmalı insanın..
selam ve sevgi ile..

SeyyAh dedi ki...

sevgili GuLSen kızımız,
yaşamınızda her yeni yılın hep yeni bir başlangıcınız olması dileği ile...
teşekkürler..

SeyyAh dedi ki...

ah sevgili evimnerede,
bizler yaşadığımız yerin ülkenin kıymetini bir türlü bilemiyoruz...
sakın unutma, çıktığın her deniz yollarının ufkunda seni bekliyor olacağız, en azından gönüllerimizde...
yılda bir defa da olsa bir iki satır haber almaktan mutlu oldum...
içten sevgi ve selamlarımızı yolluyor, ülkemizin toprak kokularını yolluyoruz...
sevgi ile selam ile...

SeyyAh dedi ki...

canım bigstar,
sen benim yerimde ben de senin yerinde olmalıydık...
bu sefer nerelerden yazıyorsun?..
ailecek teşekkür ediyor aynı dileklerimizi iletiyor, esenlikler içinde mutluluklar diliyoruz...

Özlem Ceylan dedi ki...

Sevgili Akif abi güzel ziyaretleriniz icin cani gönülden tesekkürler ediyorum.Dogum gününüz kutlu olsun..
2007 yılı acılarımızla, sevinçlerimizle geride kaldi. 2008 daha fazla umut, daha fazla sevinç, daha fazla mutluluk getirsin. Yaşamında güzel yıllar, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar hep sizinle olsun. Yeni yılın size ve tüm sevdiklerine öncelikle sağlık,ardindan mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim. Mutlu Yıllar!

SeyyAh dedi ki...

Sevgili Zehra hanım, dostları tekrardan görmek ne güzel oluyor..
Tüm güzel dilekleriniz ve kutlamanız için teşekkür ediyorum.
Nice güzellilere...

SOFRAM dedi ki...

Canım, iyi ki varsın, iyi ki seni tanımışım ve seninle beraberiz...Nice doğum günlerinde ve güzelliklerde beraber olmak dileğimle öpüyorum canım benim...Nice mutlu yıllara...

ayseyaman dedi ki...

Sevgili Akif abi, doğum gününüz kutlu olsun...
Ne güzel yazmışsınız

"...zamanı yaşamak elimizde. Zaten geçmiş geri gelmiyor, gelecek belirsiz, sadece o an var, ne o anın geçmişi, ne de o anın geleceği…. sadece o an…" size katılmamak elimde değil, kaleminize sağlık...

Yeni yaşınız ve yeni yılınız geçte olsa kutlu mutlu saglıklı olsun...
Sevdiklerinizle güzel bir cuma günü geçirmeniz dileğiyle...
sevgilerle

Adsız dedi ki...

YENİ BLOGUNUZ HAYIRLI OLSUN.
AİLENİZLE, SEVDİKLERİNİZLE NİCE MUTLU DOĞUM GÜNLERİNE ULAŞMANIZ DİLEĞİYLE....

SeyyAh dedi ki...

sevgili ayseyaman,
zaman hakkında ne desek hepsi doğru ve haklı çıkar.. bizler hep zamana karşı kaybedenlerden oluruz...
o nedenle sadece ''o an'' vardır...
tebrik ve güzel dilekleriniz için içten teşekkürler...

SeyyAh dedi ki...

çok teşekkür ediyoruz, burcuboncuk..
nice güzelliklere ulaşmanız dileği ile..

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar, ben dogum günüzü cok icten saglik ve mutluluk dileklerimle kutluyor, güzel yasamlar diliyorum, Allaha emanet olun....

SeyyAh dedi ki...

Sevgili Ayşe hanım(anneminkiziyim),
Güzel dilekleriniz için içten teşekkürlerimi sunuyorum..
Sizlere de, daha nice güzel anlar yaşamanızı diliyorum...