♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥

SEYYAH & SOFRAM...

16 Şubat 2009 Pazartesi

Ege _ İzmir ve SEVGİ ÖDÜLÜ

Ege _ İzmir

Yaz tatilimizde yapmış olduğumuz Ege gezi notlarına Gerze ve Sinop gezi notları için ara vermiştik. Akabinde geçirmiş olduğum kalp rahatsızlığı nedeni ile de birkaç ara vermek zorunda kalmıştık. Şimdi Ege gezimizin notlarına kaldığımız yerden devam etmeye çalışacağız.

**



Çeşmeden ayrılıp sahil yolundan önce Urla’ya sonra da Güzelbahçe’den geçip İzmir’e ulaştık. Ben bu şehri pek bilmem, eşim benden daha iyi biliyor. Konak üzerinden gezerek hem de çocuklarımıza göstererek geçmek istedik fakat metro yapımı nedeni ile (sanırım) şehir içi yola yön verilmişti. Bizde o hattı takip ederek nerdeyse tüm İzmir’i kat edip Manisa’ya doğru yola devam ettik.
Az da olsa etrafı seyredip, trafiğin de yavaş akmasından dolayı, görmüş olduk.

**
SEVGİ ÖDÜLÜ

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Sevgili ve değerli gönül dostu arkadaşımız Ayşe beni de bu güzel ödüle layık görmüşler. Kendilerine çok teşekkür ediyorum …

Ödülün 3 kuralı varmış.
Kurallar şöyle..
1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek.
2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek.

3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.

Ama ben bu ödülü arkadaş listemdeki tüm arkadaşlarımıza veriyorum. Hepiniz bizim için çok değerlisiniz ve sizleri çok seviyoruz.
En İçten Sevgilerimizle…



Hiç yorum yok: