♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥

SEYYAH & SOFRAM...

29 Ocak 2008 Salı

Of 1

Of 1







Sosyal yaşamın kendi içinde gene kendine has kuralları vardır. Ve gene bu toplum içi sosyal yaşamın kurallarından biri de bireysel ilişkilerde ortaya çıkar. Karşılıklılık çerçevesinde kişiler arası yakınlıklar samimiyeti ve devamında dostlukları ortaya çıkartır. Bu dostluklarda da bazen kan bağı birincil özellik olmaktan çıkar.

Bu ilişkilerin tanışım ile başlamasının sosyal ilişkiler çerçevesinde olduğunu da biliriz. Bunun da bir kısmı mesleki uygulamalar etrafında olur. Aslında insani yakınlıkların büyük çoğu bir tebessümle bir çift tatlı sözle başlıyor. Eğer karşınızdaki de bir ayna ise o da size benzer bir yansıma ile cevap verebilmekte…

Ben de mesleğim gereği hastane ortamında birçok kişi ile karşılaşmaktayım. Eğer karşılıklı ön fikir ve ön yargı ile başlamazsak güzel tanışlılar olmakta, hayat kavgasında kendince yaşamın bir yerinde olan kendi dünyasında güzellikleri yaşatmaya çalışan sosyal yaşamda insanlar’dan biri ama kendi dünyasında tek ve yalın olan o kadar çok insan var ki…

Hayat hepimize aynı şekilde karşılık vermemektedir… Yaşananların kendi çevremizde olanlarının dışındakiler hakkında duyduklarımızın dışında bildiklerimiz kısıtlı oluyor. Bu ve benzer yaşananların yaşayanların ağzından dinlemek başka…

İşte böyle ortamlardan birinde birisi (sevgili Sevilay Hanım) birkaç sene önce birkaç yakınının tedavisinde yaklaşımımdan memnun kaldıklarını bir yakını içinde yardımcı olmamı istedi. Süreç içinde amcası ve ailesi ile yakınlaşma ve sosyal bireysel konularda ortak konuşmalar ve paylaşımlar oldu.

Ve Terzioğlu ailesi, bizi ailecek kendi çay bahçelerine hafta sonu için davet ettiler. Bir hafta sonunda randevulaşıp yola koyulduk. Of ilçesini biraz geçip İyidere mevkiinde denizden rakım olarak biraz yukarıda ama bakınca sahilin ve Of ilçesinin de görülebildiği güzel, yeşil çay bahçeleri içinde, bir tarafta mandalina ağaçları diğer tarafta kiviler arasında, sakin ve sessiz bir ortamla karşılaştık.

Hatta kızlarımız bile çay toplamada yardımcı oldu ve de becerdiler de hani !... Az da olsa topladıklarından yani taze yeşil çaylardan evde de kurutup kullanmak için aldılar.

Buradan tüm aileye sevgi ve teşekkürlerimizi iletiyoruz.

Bu resimlerden seçtiklerimizi sizlerle paylaşalım…

4 yorum:

Unknown dedi ki...

abicim kusura bakma ne olur uzun zamandır uğrayamadım ama siz gelip ziyaret etmişsiniz hatta yorum bırakmışsınız ALLAH razı olsun . inanın sizin yorumlarınız bana şevk veriyor.aslında blog dünyasında pekte başarılı olduğum söylenemez. zaten fazla vakitte ayıramıyorum. fakat siz zaman zaman ziyaret edipte güzel sözcükler sarfedince benim için inanın çok hoş duygularla doluyorum.neyse duydum ki mercimakli aşı çok severmişsiniz bende dedim ki, abime yapayım sanalda olsa ikram edeyim.sayfama uğrarsanız görürsünüz. bide ben size 2 site tavsiye edecğim. sizin tam olarak antakyanın neresinden olduğunuzu bilmiyorum fakat altınözü taraflarındansanız sevinirsiniz diye düşündüm . birincisi sevgili dayım (zeytindiyari.blogspot.com) ikincisi (karsulular.blogspot.com)hemşerim polis memuru huylu abim.ziyaret edersiniz belki
sağlıkla kalın.

Aynur dedi ki...

yaaaaaa bende gitmek istiyorum meyvelerini agacinda görebilecegim yerlere.özellikle görmedigim meyveleri mesela muz :) insallah kismet olur

www.aynurdantarifler.blogspot.com

SeyyAh dedi ki...

sevgili donmezcaglar,
mercimekli aşı, kemmunlu biberli aşı çok severim hele de bol acılı ve de yanında turşu ayran...
İkramınız için teşekkürler... Sofranız bereketli olsun...
Diğer sayfaları ziyaret edilecekler listesine aldım..
Ailecek selam ve sevgiler..

SeyyAh dedi ki...

Aynur hanım inşallah arzu ettiğniz gibi kısmet olurda dallarından sarkan meyveleri görebilirsiniz.
Ancak size bu görüntülerle yardımcı olabilelim..
Ailecek selam ve sevgiler...