♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥

SEYYAH & SOFRAM...

1 Nisan 2008 Salı

Ankara'dan Sonbahar....

Ankara'dan Sonbahar....

Her mevsimin kendine göre güzellikleri var ve her bir ayrı yerde de bu güzellikler farklı görünümleri bürünürler.

Sayfalarımızı takip eden arkadaşlar artık biliyorlar ki, zaman zaman kalp pilimin kontrolü için Ankara’ya gitmem gerekiyor. Bu sefer de geçtiğimiz 2007 yılının Ekim ayının son günlerinde gittiğimiz bu şehirde kaldığımız yerin bahçesinde, sabahın erken saatlerinde güneşin ilk ışıklarının da etkisi ile daha da güzelleşen görüntüleri görünce dayanamayıp resimledim.

Zaten genel olarak yazın bitimi ile sonbaharın başlaması sırasında değişen tabiatın kendine has yansımalarına dayanamam…

Umarım sizlerinde beğenisini alabileceğini düşündüğüm görüntüleri paylaşmadan duramadım…


9 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Ben bilmiyordum. Geçmiş olsun merak ettim acaba rahatsızlığınız nedir?

Adsız dedi ki...

Ankara'nin sonbaharini ben de cok severim.

Guzel fotograflar, elinize saglik.

SeyyAh dedi ki...

Sevgili recephilmi,
Öncelikle teşekkür ediyorum. Bende bir tür kalp rahatsızlığı var. kısaca zaman zaman kalbimin çalışması aksıyor. sinus sick sendrom deniyor, o nedenle kalp pilim var... şimdilik durumum iyi, Allah tüm hastalarımıza şifa hastalıklara da deva versin, inşallah...

SeyyAh dedi ki...

sevgili mete, beğeniniz için teşekkür ediyorum... her mevsim ayrı güzel ama sonbahar bir başka...

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Allah dermanınızı eksik etmesin efendim. Geçmiş olsun...

SeyyAh dedi ki...

Allah razı olsun, cümlemize inşallah...

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Ankara'dan sonbahar fotoğrafları harika. Elinize sağlık. Sonbaharda ağaçları ve yaprakları ben de çok severim. Üniversitenin bahçesinde bu güzellikleri doya doya yaşama fırsatı yakalıyoruz biz de. Şimdi de ağaçlar çiçek açıyorlar. Gelin gibi oldular. Çok güzeller.
Sağlığınızın da iyi olmasına çok sevindim. Kalp pili kontrolleri çok iyi çıkmış. İnşallah hep böyle sağlık içinde ve mutlu günler geçirirsiniz. Tabii tüm ailenizle birlikte.

SeyyAh dedi ki...

Güzel dilekleriniz için içten ve ailecek teşekkür ediyoruz. Tabiatın her mevsin değişen yüzü ve renkleri ne kadar da ilgi çekici oluyor. Açmış çiçekleri ile ağaçları da çektik, bir sonrakinde inşallah..

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar,
sizleri burda görmek cok güzel, esinizin iyilesmesi bizleri coook mutlu etti. Allahim sifalik versin, sizede esinizede. Resimlerin renk cümbüsü ve tabiatin muhtesem görüntülerini cok güzel resimlemissiniz ellerinize saglik. Ailecek selamlar, sagliklar...
yegenimde kendisine sayfa acti istanbul resimleri paylasmis, vakitbulursaniz girersiniz diye adresi size veriyorum, http://kibafull.blogspot.com/