♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥

SEYYAH & SOFRAM...

17 Haziran 2008 Salı

Ankara’ya doğru…

Ankara’ya doğru…

Zaman zaman sağlık kontrollerimiz için mecburen Ankara’ya gittiğimizi, sayfalarımızı takip eden ve bizi yakından bilen dostlarımız biliyorlardır.
Genelde yolculuklarımızda sakin, yavaş, etrafı inceleyip seyrederek, ilginç ve farklı gördüğümüz görüntülerin fotoğraflarını çekerek, zamanımız varsa da yol üstü uğranılacak yerlere geçeriz.
Bu yolculuğumuzda, uzun zamandır istememize rağmen çekemediğimiz cumhuriyet dönemi yapılan bir köprünün resmini de çekme şansımız oldu. Hele baharın canlılığının yeni başladığı o günlerde, zirvelerde bulunan karlarda ilgimizi çekti.
Bu seferde yolculuğumuz esnasında baharın renkleri yeni yeni ortaya çıkmaya başlamıştı. Toprağın kırmızısı, dalların tomurcuklanması, dal uçlarının yapraklanması, çiçeklerin kendine has seyre doyum olmayan renk ve görünümleri, gökyüzünün aydınlığı ile bulutların şekillenmeleri, objektifimize takılanlar arasındaydı.
Sizleri o görüntülerin, bize göre seyirliklerini, beğenmeniz umuduyla sizlerle paylaşalım…


2 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar, harika bir bahar havasinda muhtesem fotograflar yakalamissiniz, ellerinize saglik, blogumdaki kampanya ya katilmazmisiniz. Selamlar....

Adsız dedi ki...

Merhabalar,ay ben çok geç geldim kusura bakmayin..Ankara ya gidisinizdeki yol uzerindeki muhtesem manzaralari bizimle paylastiginiz için çok tesekkurler,çiçekler agaçlar,hersey mukkemel,Ankara'yi da gormus oldum hemde yol uzeri...kaktuslerin resimlerine tek tek baktim harika soylenecek çok sey olabilir,ama ben inanin video'yu iki sefer izledim,anlatilamaz gormeli ve yasamak gerek,sevgiyle kalin,hosçakalin.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com