♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥

SEYYAH & SOFRAM...

18 Nisan 2009 Cumartesi

Akçay

Akçay

Akçay, Edremit ilçe merkezine 8 kilometre uzaklıkta ve Edremit Körfezi’nin avuç içi gibi tam içinde bulunmaktadır. Şehrin dar yollarında zar zor bir yer bulup arabamızı bıraktık. Ara yollardan yürüyüp sahil yoluna indik. Deniz tarafında çay bahçeleri sıra ile dizilmişlerdi. Oradan limanına vardık. Meydanında hatıra olsun diye resim çekildik. Ama görmeyeli bayağı değişmiş, kimine göre gelişmiş kimine göre sadece kalabalıklaşmış…
Daha önce Ören deniz kenarına gidip dönerken yol üzerinde durup Akçay deresinin fotoğrafların çekmiştik.


6 yorum:

Disalce dedi ki...

şu an burahaniyede oturduğum için akçayı bilyorum....az katlı evleri ve yeşillikleriyle gerçekten harika bir yer....

fotoğraflar çok güzel çıkmış...

emeğinize sağlık...

kizilciksurubu dedi ki...

Akcay'a seneler önce güneye dogru giderken ugramistik. Güzel bir yer oldugunu hatirliyorum, zaten fotograflardan da belli..
Paylasiminiz icin tesekkürler. Hayirli hafta sonlari diliyorum, sevgiler.

nino dedi ki...

cok duydum adini ama hic gitmek nasip olmadi ne mutlu siz hep geziyosunuz :)

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar gecen yazin, anilari gözümde canlandi, akcay gercektende cok güzel bir sahil kenti. Dünürlerimiz akcayli oldugu icin gecen yil bizde bol bol gezdik. Ama bu dereyi ben görmemistim, paylasiminiz icin ellerinize saglik simdi sizin sayenizde bu güzellikleride görmüs olduk, selamlar...

hunerlieller dedi ki...

akçayda arkadaşlarımızın yazlıgına gitmiştik geçen sene.çok güzel bir yer.hele pazarları harika.sepet içinde peynirlerini unutamıyorum:)bu güzel yerleri tekrar hatırlattıgınız için teşekkürler.sevgiler

pelince dedi ki...

Ahh ahh bizim bir kere arabanın benzini bitmişti,denize girmeye kalkınca bacaklarımız donmuştu :))
Suyu buz gibi buz ...

Mevsimini iyi seçmek lazım..

Fotoğraflar şahane,peşinize ailecek takılmak lazım.

Sevgiler..