♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥

SEYYAH & SOFRAM...

4 Mayıs 2009 Pazartesi

Yörsan

Yörsan

Yolculumuz sırasında Balıkesir ile Bursa arasında yollarının kesiştiği yerde, Bursa’ya yaklaşık 80 km. kala yolun sol tarafında, yıllar önce gene bir defa uğradığımız, YÖRSAN ürünlerinin satıldığı market, cafe-lokanta, benzinlik olan bir dinlenme tesisine girdik.




İlk olarak fabrika satış mağazası kısmında girdik. Orada bir dolap içine yaklaşık 30 – 35 çeşit, gerek üretim gerek yöresel gerek ise tatları birbirinden farklı, peynir tatmalık olarak küçük tepsiler içinde konulmuştu. Arzu ettiklerimizin tadına baktık. Birkaç tane de tatlarını öğrenmek için baktığımız da oldu.
İçlerinde Mihalıç peyniri ilgi çekti, onay gördü. Ondan bir kalıp alıp, yanına da orada yapılan taze ekmeklerden, birde içecek olarak Karadut ile Nar sularımızı da alıp, yola koyulduk. Bir yandan arabada giderken yapılan sandviçlerimizi yerken yanında da karadut sularımızı içtik. Aynısını geri kalanlarla birde Karamürsel de yeniledik, bu sefer nar suları ile…
Biz genel olarak hem zamandan kazanmak için hem de dışarıda yemek yemeyi pek tercih etmediğimizden yıllardır bu gibi seyahatlerimizde arabayı seyyar kafeteryaya çeviriyoruz. Bizleri gören çoğu arkadaşımızda bizler gibi yapmaya başladı, anlayacağınız yavaş yavaş etrafımızı da kendimize benzetmeye başladık.

4 yorum:

NiNo dedi ki...

ayy yorsan deyince oglum dogdugunda doktorun tavsiyesiyle ilk yedigi peynir markasiydi :) yurt disinda bulamadigimizdan turkiyeden getirirdik :) demek gezmek icinde harika bir yermis ne guzel :) birazda buralara dogru yola cikin misafir ederiz sizi ne guzel olur :)

NiNo dedi ki...

gezilecek derken aciklama yapim dedim :) satis magazasini gezmek hehehehe :)) bu kadar cok peyniri bi arada gormedim bennnnnnn ulkemi ozledimmmmmmm :P

Adsız dedi ki...

Selamlar
Sizin mesajınızı görünce bu sabah çok sevindim. Umarım sağlığınız yerindedir. Bende bu aralar blog alemini biraz ihmal etmekteyim. Size de uğrayamadım kaç zamandır. Fatma Ablacığıma Baktım ama sizi rahatsız etmeyeyim dedim:)
Yolunuz Büyükşehir Belediyesine düştüğü her an çay içmeye beklerim ne zaman isterseniz.Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Ailenizle mutlu huzurlu, sağlıklı günler diliyorum...

HUYSUZBALIK dedi ki...

Merhaba. Yörsan tesislerinin kaşarlı tostu için bile gidebilirim oraya. Resmen ekmek diliminden kalın kaşar koyuyorlar içine. Paylaşım için teşekkürler.