♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥

SEYYAH & SOFRAM...

24 Mart 2009 Salı

Ege Gezisi _ Bergama resimleri

Ege Gezisi _ Bergama resimleri

Akropoldan çıkıp yoldan aşağı doğru inip şehrin dış sokaklarına daldık. Oralarda bulunan birkaç eski yapıyı belki tekrar geldiğimizde göremeyebiliriz diye resimledik.
Ayrıca müzenin hemen hemen karşı tarafında bulunan eski ama restore edilmiş bir yapıyı görüp fotoğrafladık. Orası şimdi Anadolu öğretmen lisesi binası olarak kullanılıyormuş.
Gene müzenin az ilerisinde bulunan yapı ise emniyet müdürlüğü binası olarak kullanılıyormuş. Bir yanlış anlamaya meydan vermemek için ancak bunları çekebildim !...
Gene müzenin bahçesinde çok güzel bir ağaç vardı, hemen çocuklarımıza gösterdik. Bu bir Trabzon Hurması ağacıydı. Yeni yeni etlenen meyveleri dalları doldurmaya başlamıştı.
İşte o fotoğraflar…


1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar nasılsınız Akif bey, ben uzunca bir süre yoktum net bağlantımda sıkıntı olduğu için uğrayamadım sizlere, buarada çok geçmişler olsun, kalp rahatsızlığınız olmuş ama umarım şuan bir probleminiz yoktur ve herşey yolundadır...bukezde bizi Bergama yolculuğuna çıkarmışsınız,
şuan hem izliyor hemde yorum yazıyorum, emeğinize sağlık... sevgili arkadaşım Fatma abla nasıl, onunda ziyaretine gidicem ilerleyen zamanda, şimdilik buradan selamlarımı gönderiyorum kendisine... herşey gönlünüzce olsun... mutlu günler size...