♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥

SEYYAH & SOFRAM...

10 Eylül 2008 Çarşamba

Afyon Bayat ilçesi

Afyon Bayat ilçesi

Afyon istikametine giderken yol üzerinde olduğunu düşündüğümüz Eğerli Kaya Kilisesi‘ne de uğrayalım, görelim dedik. Yola çıkmadan önce yaptığımız araştırmalardan elde ettiğimiz bilgilerden koca bir dosya yapmıştık. Hatta kalacağımız, gitmemiz muhtemel yerlerin harita ve resimlerini de indirip basmıştık.
Bu da onlardan biri, Bayat ilçe merkezi ile İscehisar ilçesinin Doğlat köyü arasında, Eyerli Dağı’nın batı yamaçlarında olduğu, Afyon ilinde bulunan kaya kiliselerinin içinde en sağlam ve eksiksiz olanı diye de not düşülen hatta kilise içinde kiremit renkli kök boya ile işlenmiş desenler var diye de eklenmiş olan yeri aradık.
İlçenin hemen girişinde olan kır kahvesine girip ayaküstü tanıştığımız baba – oğla sorduk. Tam bilemediklerini ama ilçe içinde yardımcı olunabileceği söylendi. Ne yazık ki ilçe içinde de bu konuda yeterli yardımcı olabilecek bilgi edinemedik.
Kaymakamlık binası karşısında olan polis karakolunda tanıştığımız, plakasından hemşeri çıktığımız, polislerden tam bilgi alamayınca artık vazgeçtik. Yer tarif edemedik amma birer çayımızı için teklifine de teşekkür edip, ilçe içinde dolanmaya başladık.
Bu dolanma esnasında gördüğümüz bir değirmeni hemen resimledik.

7 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Ben de Afyon'luyum ama o kiliseyi ilk defa duyuyorum...

Disalce dedi ki...

zaten içinde yaşayan bilmez..bana ankarayı sorsunlar hiçbir yerini bilemem....halbuki dışardan gelen arkadaşlarım daha çok yerini biliyorlar....

işte insan içinde bulunduğu yeri fazla gezmiyor..nasılsa elimin altında diye düşünüyor....

ordakilerde ondan bilmiyordur....

ama değirmen süper....bende bire bir değirmenin içine girip gezmişliğim var....

hayırlı günler diliyorum....

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Merhabalar abicim,

Gorusmiyeli iyisinizdir insallah,hayirli ve berektli ramazanlar dilerim..

Yine çok guzel bir yer ve resimler lk defa duydum Afyona hiç gitmedim ama sayenizde gitmis kadar oluyorum,emeginize saglik,sevgiler.

pelince dedi ki...

Bende detay detay okudum,izledim...Görülmeğe değer...

Teşekkürler..

Adsız dedi ki...

o ilçenin emniyet amiriyim ben o gün orda olamadığım için ne kadar üzüldüm bilemezsiniz. keşke ben de orada olsaydım, birlikte giderdik. Doğlat'a defalarca gitmişliğim var yollrıda iyi bilirim. Neyse, bir daha yolunuz düşerse mutlaka beklerim ama. Sevgilerle.

Adsız dedi ki...

Merhabalar, Bayat İlçe Emniyet Amiri, Özcan ONUR ben. O gün orda olamadığım için ne kadar üzüldüm bilemezsiniz. keşke ben de orada olsaydım, birlikte giderdik. Doğlat'a defalarca gitmişliğim var yolları da iyi bilirim. Neyse, bir daha yolunuz düşerse mutlaka beklerim ama. Sevgilerle.

SeyyAh dedi ki...

Sayın Özcan ONUR,
İlginiz ve nazik davetiniz için ailecek teşekkür ediyoruz. Herşey nasip derler, bu sene de oradan geçtik ama gene bulamayız diye uğramamıştık. İnşallah tekrar nasip olursa sizi muhakkak rahatsız ederiz. Sizin şahsınızda bize yardımcı olmaya çalışan güleryüzlü misapirperver polis arkadaşlara da buradan tekrar teşekkürlerimizi iletiyoruz.
Selam ve sevgilerimizle...