♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥

SEYYAH & SOFRAM...

15 Eylül 2008 Pazartesi

Afyonkarahisar - 5 - Afyon Müzesi

Afyonkarahisar - 5 - Afyon Müzesi
Her gittiğimiz yerde yaptığımız gibi hemen Afyon müzesini arayıp bulduk. Müze kartlarımızı gösterip içeri girdik. Ve hemen uyarımızı aldık, ‘’MÜZEDE RESİM ÇEKMEK YASAKMIŞ’’…
Ama dış mekanda bahçede olanlar çekilebilirmiş… Herhalde bahçede olan eserler ‘TARİHİ ANTİK ESER DEĞİL’’…
İtirazımızı dile getirince, ki bakanlık bünyesindeki bu kadar müze gezdik, olmadık yerde bile flaşsız çekmek üzere bizlere müsaade edildi, ama burada valilik ya da bakanlık izni gerekiyormuş !...
Bizde içerideki tarihi buluntuları gezip dış mekanda olan ‘’TARİHİ OLMAYAN (!), İÇERDEKİLER KADAR DEĞERLİ OLMAYAN, RESİM ÇEKİLMESİNDE SAKINCASI OLMAYAN’’ antik ve tarihi buluntuları resimledik.


3 yorum:

Hayat dedi ki...

Ben de geldiğim ilde müze iç bölümünü resimlemeyi denemiştim belki de yasaktı bilemiyorum, refakatçimiz il kültür müdürü olunca kimse sesini çıkarmadı, zâten kimse de yoktu, ilginç bir geziydi. : )
Bir blog yazımda söz etmiş ancak resim eklememişimdir.
Size göndersem daha iyi olacak gibi.. : )
Benim elimde amatör hattâ acemice şekillenecekler korkarım.. : (
Teşekkürler,saygı ve sevgiler tüm ailenize...

pelince dedi ki...

İlginç ama bende şaşırdım.Genelde buradaki müzelerdede ücrete tabii çekim yapılabiliyor diye biliyorum...

Tüm görüntüler yinede bize fikir veriyor,paylaşım için teşekkür ederiz..

Saygılar ve sevgiler..

Not: Başlığınız bu bloğa çok uymuş,çok beğendim..

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Abicim merhabalar,

Bizim burada Pariste'de muzelerde resim çekilebilir ama flassiz olmali,neden izin verilmemis anlamadim,ne guzel olurdu tarihi eserlerin resmini gormek,hemde sahsim adina Afyon muzesinde neler oldugunu az çok gormus olurdum...ama bahçe de çekilenler de çok guzel eminim muzenin içinde daha degerli antik eserler vardir,yine de çok guzel...guzel bir paylasim oldu....

Guzel dilekleriniz için ben ve esim çok tesekkur ederiz,sevgilerimizle...