♥♥♥♥ TÜM GÖNÜL DOSTLARIMIZIN, BLOG SAYFALARINDAN YEMEK VE GEZİ PAYLAŞIMININ VEFALI ARKADAŞLARIMIZIN, MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINI KUTLUYOR, SAĞLIK SIHHAT BİRLİK DİRLİK ESENLİK İÇİNDE DAHA NİCELERİNE SEVENLERİ VE SEVDİKLERİ İLE ULAŞMALARINI DİLİYORUZ... ♥♥♥♥

SEYYAH & SOFRAM...

3 Temmuz 2008 Perşembe

Zahter (Kekik) Salatası

Zahter (Kekik) Salatası

Bu seferki Ankara ziyaretimizde, bize hep yardımcı olan meslektaşımızın kızkardeşi Tülin hanım, bizim özellikle eşimin tariflerini oldukça beğeniyor. Hele yöresel tadlarla yapılan değişik tariflere ayrı bir ilgisi var. Anakara kitap fuarında bulunan yöresel sergilerden Antakya ürünleri satan kişide taze zahter yani taze kekik olduğunu da söylemiştik. Dayanamayıp gidip almış… Dönmeden önce muhakkak bana yapın dedi. Bizde ertesi gün sabah kahvaltısına sözleştik.
Sabah gittiğimizde birde baktık ki nar ekşisi de almış.
Hanımlar beni mutfağa atıp çaylarını alıp salona geçtiler, bana da yapmak kaldı.
Neyse ki beğendiler, ben de mahcup olmaktan kurtuldum….
(Not: Eğer tarif isterseniz Zahter (Kekik) Salatası‘na tıklayıp bakabilirsiniz…)




4 yorum:

Adsız dedi ki...

Hocam ellerinize sağlık,
ne şanslı şu bayanlar sizin gibi becerekli nadir bulunan bir beyden üstelik zahter salatası yiyorlar. Kıymetiniz biline diyorum. Zahter Salatsını hiç duymamıştım, acaba pazarda bulabilirmiyimkiii. Harika olur herhalde. Saygılar efendimm...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar, Zahter salatasi harika. Bir kandil gülü savur sevdiklerine, size onlardan gülücükler getirsin öyle içten öyle samimi ol ki göz yaşlarını bile tebessüme çevirsin. Kandiliniz mübarek olsun.

Dilek Mutfakta dedi ki...

AKİF ABİ hanımlar işin kolayını bulmuş pazar omlet,pazartesi salata,salı derken bide bakmışız Akif abi mutfaktan çıkamıyor her eve lazımsın valla ellerine sağlık...

Özlem Ceylan dedi ki...

(Cuma günü günah işlemeden geçerse, diğer günler de selametle geçer.) [İ.Gazali] cumanız mübarek olsun...selam ve dua ile...
Ellerinize saglik Sevgili Akif abi maasallah her is geliyor ellerinizden.